BEZPŁATNE ROZWIĄZANIE UMOWY PRZEZ KLIENTA
KLIENCI mają prawo do bezpłatnego rozwiązania umowy zakupu produktów, którą zawarli z Needen Europa w ciągu czternastu (14) dni kalendarzowych, bez konieczności uzasadnienia.
Termin wykonania prawa do bezpłatnego wypowiedzenia wygasa z upływem czternastego (14) dnia następującym po dniu, w którym KLIENT lub wyznaczona przez niego osoba trzecia, inna niż przewoźnik, wejdzie w posiadanie fizyczne produktu lub ostatniego produktu, w przypadku kilku towarów zamówionych w jednym zamówieniu i dostarczonych osobno.
W celu skorzystania z prawa do bezpłatnego rozwiązania umowy KLIENCI zobowiązują się do przekazania Needen Europa pocztą elektroniczną na adrescustomerservice@needen.com swojej decyzji o rozwiązaniu niniejszej umowy za pomocą jednoznacznego oświadczenia o wypowiedzeniu. W takim przypadku KLIENCI mogą wypełnić i wysłać pocztą elektroniczną bezpłatny formularz wypowiedzenia, który Needen Europa może zaakceptować lub inne jednoznaczne oświadczenie o wypowiedzeniu.
Aby zapewnić przestrzeganie bezpłatnego okresu wypowiedzenia, wystarczy, aby komunikat KLIENTA dotyczący wykonania prawa do bezpłatnego wypowiedzenia został wysłany przed upływem wspomnianego okresu wypowiedzenia.
Warunki zwrotu produktów w przypadku rozwiązania umowy:
W przypadku skorzystania z prawa do bezpłatnego rozwiązania umowy zawartej z Needen Europa, KLIENT zobowiązuje się zwrócić produkt (y) w idealnych warunkach, bez śladu niewłaściwego użytkowania, zabrudzenia lub uszkodzenia oraz bez oznak manipulacji wykraczających poza to, co jest zwykle akceptowane w obiekcie komercyjnym, a także w całości, ze wszystkimi jego komponentami i akcesoriami, instrukcją obsługi i oryginalnym opakowaniem.
Zwrot produktu (produktów) musi nastąpić do końca 14 (czternastego) kolejnego dnia liczonego od dnia dostawy, na adres wskazany przez Needen Europa w instrukcjach przesłanych do KLIENTA. Podobnie opakowanie musi być całkowicie zidentyfikowane i nienaruszone, aby można było potwierdzić identyfikację nadawcy.
W przypadku niespełnienia przez KLIENTA uprzednio ustalonych warunków, Needen Europa zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia rozwiązania umowy i zwrotu produktów, a w konsekwencji nie zwrócenia KLIENTOWI dokonanych płatności.
Skutki bezpłatnego rozwiązania umowy:
W przypadku rozwiązania umowy z Needen Europa zwróci KLIENTOWI dokonane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez KLIENTA sposobu wysyłki innego niż najtańszy oferowany zwykły sposób wysyłki przez Needen Europa), bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 (czternaście) dni od daty, w której Needen Europa dowie się o decyzji o rozwiązaniu niniejszej umowy.
Needen Europa zwróci KLIENTOWI koszty przy użyciu tej samej metody płatności, której użył przy pierwszej transakcji, chyba że zostanie to inaczej uzgodnione z KLIENTEM; w każdym przypadku KLIENT nie poniesie żadnych kosztów w wyniku takiego zwrotu.
W przypadku zwrotu (-ów) produktu zwrot ceny zakupu zostanie dokonany przez Needen Europa po potwierdzeniu spełnienia warunków zwrotu opisanych wcześniej i poniżej.
KLIENCI są odpowiedzialni za wszelkie wydatki związane lub wynikające ze zwrotu produktów. Muszą zagwarantować bezpieczną przesyłkę wraz z niezbędnymi gwarancjami, aby zwracany produkt został dostarczony do Needen Europa w idealnym stanie zachowania.
Wyjątki od bezpłatnego rozwiązania umowy:
Zgodnie z art. 17 prawa właściwego dla umów zawieranych na odległość (dekret z mocą ustawy nr 24/2014 z dnia 14 lutego, w brzmieniu obowiązującym w dowolnym momencie), poniższe punkty stanowią wyłączenia prawa do rozwiązania umowy oraz sytuacje w których KLIENCI nie mogą swobodnie rozwiązać następujących umów:
- Dostawa towarów wykonana zgodnie ze specyfikacjami KLIENTA lub wyraźnie spersonalizowana
- Dostawa towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać ponownie wysłane lub mogą ulec pogorszeniu lub wygasnąć;
- Dostawa zapieczętowanych towarów, które nie podlegają zwrotowi ze względów ochrony zdrowia lub higieny, po otwarciu po dostarczeniu;
- Dostawa towarów, które po dostarczeniu i z natury są nierozłącznie mieszane z innymi produktami;
- Zapewnienie nagrań audio lub wideo lub zapieczętowanego oprogramowania, z którego KLIENT wycofał pieczęć po dostawie.
WSPARCIE KLIENTA, REKLAMACJE I PO SERWISIE SPRZEDAŻY
Wszelkie ewentualne reklamacje dotyczące produktów sprzedawanych na STRONIE INTERNETOWEJ lub pytania dotyczące pomocy posprzedażowej należy przesyłać do Needen Europa pocztą elektroniczną na adres customerservice@needen.com Wszystkie reklamacje zostaną należycie rozpatrzone przez Needen Europa i udzielone zostaną na nie odpowiedzi.
UŻYTKOWNICY mogą korzystać z tych samych sposobów kontaktu w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z obsługą klienta, w tym pomocy i sugestii.